Ügyfélszolgálat és reklamációkezelés | WIFI Hungária

Ügyfélszolgálat és reklamációkezelés

Időpont
Jelentkezés
Vállalati igényekre testreszabva és nyílt képzésként is választható!

Vállalati igényekre testreszabva és nyílt képzésként is választható!Miért fontos az ügyfelek visszajelzésével, kérésével és a panaszokkal megfelelő módon foglalkozni? Milyen károkat eredményez, ha ezt nem megfelelően tesszük?

Számos lehetőségünk van pozitív ügyfélélményt nyújtani.

Az ügyfélszolgálat és reklamációkezelés tréning tematikája:

Ügyfélszolgálat és ügyfélélmény

  • Ügyfélként – milyen a pozitív ügyfélélmény?
  • Az ügyfélszolgálat, a cég névjegye
  • Hogyan kommunikálok, milyen a stílusom?
  • Ügyfélközpontú szemlélet – Mit várnak el tőlünk?
  • Alkalmazkodás az ügyfél egyéniségéhez

Kommunikációs eszköztár

  • Az első benyomás
  • Hogyan kérdezzek?
  • Aktív figyelem és asszertivitás

 Esszenciák

  • Nehéz ügyfelek kezelése, visszahódítása
  • Bizalom megteremtése a telefonos ügyfélkezelésben
  • Érzelmek, türelem, empátia
  • Problémamegoldás, kérés teljesítése
  • Panaszkezelés telefonon keresztül
  • Konfliktusok megoldása telefonon
  • „Viselkedjünk a telefonban!”

Mit szeretnék másképp csinálni?

A képzés időtartama: 4*0,5 nap online vagy 2 nap tantermi

A képzés díja: 165 000 Ft + ÁFA/fő, amely tartalmazza az egész napos harapnivaló és az ebéd díját is. (Nyílt képzés esetén értendő)

Tantermi és online formában (Zoom alkalmazás) is megvalósítjuk. Szükséges technikai háttér: internet hozzáféréssel rendelkező számítógép. A képzés indulása előtt egy linket küldünk email-ben, mellyel csatlakozni tud a képzési csoporthoz. A Zoom alkalmazás letöltése/telepítése nem szükséges, de ajánlott.

Jelentkezés