Folyamatok digitalizációs lehetőségei, játékosítás
Jelentkezés
Érdekel ez a képzés?
Írj nekünk és a te igényeidre szabva - csoportos, nyílt vagy egyéni fejlesztésként- megvalósítjuk!
Gyermekkorunk fő foglalkozása a játék, ezen keresztül tanuljuk a világot, leendő felnőtt létünk szerepeit, teendőit, viszonyait, növeljük legkülönfélébb képességeinket. Változó intenzitással felnőttként is belefeledkezünk, jellemzően valamilyen azonnali nyereség reményében. A játék idősebb, mint az emberiség. Gondoljunk csak a hancúrozó emlős kicsinyekre, vagy éppen gombolyaggal játszó macskára. A digitalizáció kiterjesztette a játékot a virtuális térre, ahol a nyereség is döntően virtuális. A fiatal generáció számára a játék, tanulás és információszerzés egyre inkább a digitális térben zajlik.
Milyen hatást gyakorol mindez vállalkozások értékteremtő folyamataira? Milyen kihívásokat és lehetőségeket rejt a JÁTÉKOSÍTÁS a vállalkozások számára?
InnováCIÓ + DigitalizáCIÓ + InformáCIÓ = GamifikáCIÓ
Ha léted a virtuális tér és elkötelezett játékos vagy, tarts velünk, hogy együtt fedezzük fel a játékosítás lehetőségeit a munka világában!
Ha a játékosítás gondolata is riaszt, akkor is tarts velünk, mert a TE nézőpontod is fontos ahhoz, hogy a játék során valóban növekedjünk!
A műhelymunka során beazonosítjuk az igényeket, amelyre a játékosítás hatékony válasz, sorra vesszük a potenciális területeket, folyamatokat, majd közösen megtervezünk egy játékosítás projektet.
Tematika
- Mire jó a játék? Milyen a jó játék?
- Digitalizáció definiálása, időszerűsége, kihívásai
- Játékosítás definiálása, időszerűsége, lehetőségei
- Analóg folyamatok digitalizációs lehetősége, szükségessége
- Digitális folyamatok játékosítási lehetőségei
- Játékosítási projekt specifikálása egy létező vállalati folyamatra
A képzés időtartama: 2*0,5 nap online vagy 1 nap tantermi
Útmutató online képzéseinken való részvételhez
A program díja nyílt képzés esetén: 65 000,- Ft + ÁFA/fő