Eredményes asszisztens képzés

Az asszisztens, vezetői asszisztens szerep nem csak irodai munkát jelent, hanem szakmailag komoly feladatokat is. Akkor tudsz igazán hatékony támogatója lenni a munkafolyamatoknak, ha kezdeményező és támogató vagy ugyanakkor nem csak a vezetővel működsz együtt, hanem a csapattagokkal együtt gondolkozol. Asszisztensként küldetésed a vezető támogatása és az, hogy biztosítsd számára azt a tudatot, hogy megbízhat benned, számíthat rád. Mindemellett munkaköröd igen összetett, számos döntést hozol és önállóan dolgozol.

Az asszisztens képzésen megismered az asszisztensi szerepkör sokrétűségét és megkapod hozzá a szükséges módszereket, technikákat, és az apró trükköket is. Ezek segítségével felépítheted saját szerepeidet, magabiztosan kezelheted váratlan nehéz helyzeteidet, és képes leszel a vezető „jobbkezeként” működni.

Erre a szerepre készít fel eredményes asszisztens tréningünk.

Amiről biztosan beszélni fogunk az eredményes asszisztens képzés során

  • Asszisztensként/vezetői asszisztensként kit és mit képviselsz? – pozicionálás.
  • Miért értékes a szerepköröd?
  • Zökkenőmentes együttműködés a vezetőddel.
  • Kommunikáció a munkakapcsolatokban, stratégiák az irodán belül -és kívül.
  • Idősokszorozás a vezetőd és saját magad számára – hogyan oszthatod be hatékonyan az idődet?
  • A helyzetnek megfelelő viselkedés – támogató, kezdeményező hozzáállás
  • Gyakori asszisztensi feladatok – rutin és váratlan helyzetek
  • Protokolláris feladatok és üzleti viselkedéskultúra.
  • Hogyan érheted el, hogy jól érezd magadat a szerepkörödben? – Kérdéseid és személyes helyzeteid.

A tréning témakörei

  • Hány szemüvege van az asszisztensnek? – Mit képviselünk? – A pozíció fontossága a szervezetben; Asszisztensi teendők, szerepek és felelősségek; konkrét példák és esettanulmányok
  • Vezetőd támogatása – Érteni a vezetőt; különböző vezetési stílusok felismerése, megértése és alkalmazkodás hozzájuk; zökkenőmentes munkamenet biztosítása és az együttműködés fontossága konkrét példákkal;
  • Professzionálisan kommunikálj – Hatékony és eredményes kommunikáció a digitális világban; a virtuális kommunikáció kihívásai; kommunikáció nehéz helyzetekben, példákkal;
  • Munkád szervezése és prioritások – Prioritások felismerése és kezelése; projektmenedzsment alapok és módszerek; digitális eszközök és módszerek az időhatékony munkavégzéshez
  • Biztosítsd az irodai légkőr és „jólétet” – Az együttműködő és pozitív munkahelyi légkör elősegítése, tipikus irodai konfliktusok felismerése, kezelése; stresszkezelés és jóléti technikákák az egészséges munkahelyi környezetért
  • Aktuális trendek az üzleti viselkedéskultúrában – Üzleti viselkedéskultúra -és vendéglátás alapjai; Professzionális viselkedés menedzser asszisztensként; vállalati kultúra-és értékek képviselete

Milyen kompetenciákat fejleszt az asszisztens képzés?

  • Szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • Problémamegoldás, tudatosság
  • Önmenedzsment – Jó benyomás keltése, bizalom kialakítása
  • Szervezés- és együttműködés
  • Időgazdálkodás
  • Emberismeret, érzelmi intelligencia
  • Üzleti viselkedés-kultúra.

A képzés időtartama: 2 nap

A képzés díja: 170 000 Ft+ÁFA/fő

Tájékoztató tréning résztvevőinknek

Ismerd meg további személyes hatékonysággal kapcsolatos programjainkat

Ha bármilyen kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Földváry Beáta

Telefon: + 36 30 552 1734
E-mail: 

Ez nem az a téma, amit kerestél? Nézd meg alábbi programjainkat is, vagy írj nekünk, és személyre szabott programot állítunk össze.

Érdekel ez a képzés?
Írj nekünk és a te igényeidre szabva – csoportos, nyílt vagy egyéni fejlesztésként- megvalósítjuk!

Vállalati igényekre testreszabva és nyílt képzésként is választható!

Hasznos és érdekes blog bejegyzések hatékony kommunikáció témakörében