Eredményes asszisztens képzés
Az asszisztens, vezetői asszisztens szerep nem csak irodai munkát jelent, hanem szakmailag komoly feladatokat is. Akkor tudsz igazán hatékony támogatója lenni a munkafolyamatoknak, ha kezdeményező és támogató vagy ugyanakkor nem csak a vezetővel működsz együtt, hanem a csapattagokkal együtt gondolkozol. Asszisztensként küldetésed a vezető támogatása és az, hogy biztosítsd számára azt a tudatot, hogy megbízhat benned, számíthat rád. Mindemellett munkaköröd igen összetett, számos döntést hozol és önállóan dolgozol.
Az asszisztens képzésen megismered az asszisztensi szerepkör sokrétűségét és megkapod hozzá a szükséges módszereket, technikákat, és az apró trükköket is. Ezek segítségével felépítheted saját szerepeidet, magabiztosan kezelheted váratlan nehéz helyzeteidet, és képes leszel a vezető „jobbkezeként” működni.
Erre a szerepre készít fel eredményes asszisztens tréningünk.
Amiről biztosan beszélni fogunk az eredményes asszisztens képzés során
- Asszisztensként/vezetői asszisztensként kit és mit képviselsz? – pozicionálás.
- Miért értékes a szerepköröd?
- Zökkenőmentes együttműködés a vezetőddel.
- Kommunikáció a munkakapcsolatokban, stratégiák az irodán belül -és kívül.
- Idősokszorozás a vezetőd és saját magad számára – hogyan oszthatod be hatékonyan az idődet?
- A helyzetnek megfelelő viselkedés – támogató, kezdeményező hozzáállás
- Gyakori asszisztensi feladatok – rutin és váratlan helyzetek
- Protokolláris feladatok és üzleti viselkedéskultúra.
- Hogyan érheted el, hogy jól érezd magadat a szerepkörödben? – Kérdéseid és személyes helyzeteid.
A tréning témakörei
- Hány szemüvege van az asszisztensnek? – Mit képviselünk? – A pozíció fontossága a szervezetben; Asszisztensi teendők, szerepek és felelősségek; konkrét példák és esettanulmányok
- Vezetőd támogatása – Érteni a vezetőt; különböző vezetési stílusok felismerése, megértése és alkalmazkodás hozzájuk; zökkenőmentes munkamenet biztosítása és az együttműködés fontossága konkrét példákkal;
- Professzionálisan kommunikálj – Hatékony és eredményes kommunikáció a digitális világban; a virtuális kommunikáció kihívásai; kommunikáció nehéz helyzetekben, példákkal;
- Munkád szervezése és prioritások – Prioritások felismerése és kezelése; projektmenedzsment alapok és módszerek; digitális eszközök és módszerek az időhatékony munkavégzéshez
- Biztosítsd az irodai légkőr és „jólétet” – Az együttműködő és pozitív munkahelyi légkör elősegítése, tipikus irodai konfliktusok felismerése, kezelése; stresszkezelés és jóléti technikákák az egészséges munkahelyi környezetért
- Aktuális trendek az üzleti viselkedéskultúrában – Üzleti viselkedéskultúra -és vendéglátás alapjai; Professzionális viselkedés menedzser asszisztensként; vállalati kultúra-és értékek képviselete
Milyen kompetenciákat fejleszt az asszisztens képzés?
- Szóbeli és írásbeli kommunikáció
- Problémamegoldás, tudatosság
- Önmenedzsment – Jó benyomás keltése, bizalom kialakítása
- Szervezés- és együttműködés
- Időgazdálkodás
- Emberismeret, érzelmi intelligencia
- Üzleti viselkedés-kultúra.
A képzés időtartama: 2 nap
A képzés díja: 170 000 Ft+ÁFA/fő
Ismerd meg további személyes hatékonysággal kapcsolatos programjainkat
Ha bármilyen kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek bármelyikén:
Földváry Beáta
Telefon: + 36 30 552 1734
E-mail:
Ez nem az a téma, amit kerestél? Nézd meg alábbi programjainkat is, vagy írj nekünk, és személyre szabott programot állítunk össze.
Érdekel ez a képzés?
Írj nekünk és a te igényeidre szabva – csoportos, nyílt vagy egyéni fejlesztésként- megvalósítjuk!
Vállalati igényekre testreszabva és nyílt képzésként is választható!