Az eredményes asszisztens képzés
Az asszisztensi szerep nem csak irodai munkát jelent, hanem szakmailag komoly feladatokat is. Önálló döntést és csapatmunkát – együtt gondolkodást a vezetőddel. Erre a szerepre készítünk fel.
Egy irodai asszisztens akkor tud hatékony támogatója lenni a munkafolyamatoknak, ha képes önállóan dönteni és csapatban dolgozni a szakmai vezetővel. Akkor jó az együttműködés, ha kezdeményező, támogató a hozzáállása és a csapattagokkal együtt gondolkozik. Erre a szerepre készít fel tréningünk.
Az irodai asszisztens képzés tematikája:
- Együttműködés a vezetővel
- Munkaszervezés – hogyan oszthatjuk be hatékonyan az időnket?
- Az asszertív asszisztens – kommunikáció a munkakapcsolatokban
- A helyzetnek megfelelő viselkedés – támogató, kezdeményező hozzáállás
- Hogyan érjük el, hogy a helyünkön érezzük magunkat szerepkörünkben?
- Gyakori asszisztensi feladatok – rutin és váratlan helyzetek
Milyen kompetenciákat fejleszt a tréning?
- Szóbeli és írásbeli kommunikáció
- Problémamegoldás
- Szervezés- és együttműködés
- Időgazdálkodás
- Jó benyomás keltése, bizalom kialakítása
- Emberismeret, érzelmi intelligencia
- Irodai és üzleti viselkedéskultúra.
A képzés időtartama: 4*0,5 nap online vagy 2 nap tantermi
A képzés díja: 145 000 Ft + ÁFA/fő, amely tartalmazza az egész napos harapnivaló és az ebéd díját is. (Nyílt képzés esetén.)