Asszertív kommunikáció tréning – Nehéz helyzetek kezelése

Az asszertív kommunikáció tréninget ajánljuk számodra, ha szeretnéd céljaidat és szándékaidat nyíltan megfogalmazni és egyértelműen kifejezni, magabiztosan fellépni és eredményes és hatékony munkahelyi kommunikációval együttműködni.

Az asszertív kommunikáció kritikus készség, ha tudod, hogyan kell határozottan kommunikálni, akkor nemet mondhatsz anélkül, hogy bűntudatod lenne, határokat szabhatsz prioritásaid és céljaid védelme érdekében. Világosan és magabiztosan fogalmazhatsz meg kéréseket és a nehéz helyzetek kezelése is könnyebben fog menni.

Számos tényező irányítja láthatatlanul a kommunikációnkat, ami segítheti, de ronthatja is az eredményességet. Melyek ezek a tényezők és hogyan kerülhetjük el tudatosan a romboló kommunikációt? Az asszertív kommunikáció tréning során végigvesszük, hogy egy egyszerű probléma miért torkollik sokszor makacs veszekedésbe és hogyan lehet felismerni ezeket a gátló tényezőket.

Az asszertív kommunikáció olyan módszert, amellyel a személyközi stressz és a konfliktusok jelentősen csökkenthetők.

Az asszertív kommunikáció képzés célja

az együttműködés és a kommunikáció hatékonyságának növelése, az önérdek érvényesítő kommunikációs stílus megismerése és elsajátítása révén.

A tréning különlegessége, hogy helyzetgyakorlatok, csoportmunkák során fejlesztjük az egyéni és lehetséges önérdek-érvényesítő kommunikációt, ezáltal hatékonyabban tudsz együttműködni, kevesebb lesz a konfliktus és csökken a rád nehezedő stressz. Szóba kerülnek azok az kommunikációs tényezők is, melyek segítenek vagy gátolnak ez eredményes időgazdálkodásban.

Az asszertív kommunikáció tréning tartalma

  • Mikor érdemes és mikor nem érdemes asszertivitást alkalmazni?
  • Kapcsolatot erősítő kommunikáció a gyakorlatban – Hogyan védhető ki a konfliktus?
  • Asszertív készségek a kérések előterjesztésekor – Hogyan mondjunk „nem”-et?
  • Idősokszorozó kommunikáció
  • 10 gyakori „időkezelési” hiba javítása
  • Jártasságok a figyelésben. A legfontosabb kommunikációs technikák és a leggyakoribb hibák
  • Nehéz helyzetek kezelése általában és konkrétan – „Receptek”

A képzés időtartama:

2 nap

A képzés díja:

175 000,- Ft + Áfa/fő

Tájékoztató tréning résztvevőinknek
Ismerd meg további személyes hatékonysággal kapcsolatos programjainkat

Ha kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Földváry Beáta

Telefon: + 36 30 552 1734
E-mail: 

Ez nem az a téma, amit kerestél? Nézd meg az alábbi vezetői programjainkat is, vagy írj nekünk, és személyre szabott programot állítunk össze.

Időpont
2025. május

Érdekel ez a képzés? Írj nekünk és a te igényeidre szabva – csoportos, nyílt vagy egyéni fejlesztésként- megvalósítjuk!

Hasznos és érdekes blog bejegyzések hatékony kommunikáció témakörében