Egy irodavezető naplójából

Már hozzászoktam, hogy irodavezetőként sok az ad-hoc feladatom. Ma a to-do listámon: 15 teendő áll, ebből 11-et már el is végeztem. Ehhez jönnek a váratlan kérések, elintéznivalók, beesők…. Szóval jöhet a zsonglőrködés az idővel.

És persze van nagyobb változás is a munkámban, megérkezett a másik vezetőm.

Szerencsére ismerem őt, már dolgoztunk együtt és… tudunk együttműködni 😊.

Szóval, mostantól két vezető asszisztense vagyok, két vezető munkáját támogatom, úgyhogy sok mindent máskép kell csinálnom. Ezen már korábban is gondolkoztam, most le is írom:

  1. Mindenképp több információra van szükségem a két vezetőtől, hogy ne rabolja az időmet a felesleges körök futása. Szóval: Mindennapos kommunikáció tömören, lényegre koncentráltan. Meg kell oldanom!
  2. Azon töprengtem, hogy az egyik vezetővel lehet, hogy jobb lesz dolgozni, mint a másikkal, … de ez nem befolyásolhat! Profi asszisztens vagyok, vagy legalábbis az leszek.
  3. Mi van, ha egyszerre jönnek és mondják, hogy „ez a feladat prió”? Ki élvez elsőbbséget? Nem esem kétségbe! Kedves vezetőim, a döntés jogát átadom nektek!
  4. Utánanézek valami jó kis prioritáskezelő applikációnak is, így a vezetők láthatják, hogy min dolgozom épp, és hogy mi van még betervezve.
  5. Valószínűleg más-más munkastílus kell a két vezetőhöz, hogy mindegyik elégedett legyen. De…. közös a munka és egységesek az eljárások – van, amikor én mondom meg a tutit. Ez jó érzés.
  6. Az biztos, hogy a jól bevált káoszmegelőző programomat továbbra is futtatom. Megoldottam már cifra helyzeteket. Ha őszinte akarok lenni, egy kicsit inspirál is, amikor bonyolult helyzetek adódnak. Csak ne legyen belőle sok. 😊
  7. A „nem-et mondással” viszont hadilábon állok. Izzadok, ha erre gondolok. Úgyhogy ezt még tréningezem!

Kedves naplóm! Új a kihívás, összetettebb a feladat, és nem aggódom …. Kezdhetjük a közös munkát a két főnökömmel!

Az Irodavezető naplóbejegyzését Nádasi Monika trénerünk hangosította ki. Monika rendszeresen dolgozik együtt irodavezetőkkel, asszisztensekkel, ügyfélszolgálatosokkal. Ha ezeket a mondatokat részben vagy egészben a te naplódban is olvashatnánk, gyere el Az eredményes asszisztens vagy Irodavezető képzés – Minőségi Office Management képzésünkre.

Ha kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Földváry Beáta

Telefon: + 36 30 552 1734
E-mail: 

További érdekes blogposztokért kattints ide!